duminică, 26 octombrie 2008

Top 10 lucruri stupide pe care le fac barbatii:


1. Au impresia gresita ca parul inestetic, care isi face de cap pe corpul lor, ii face sa para mai masculini.
2. Se comporta ca in jungla atunci cand se uita la un meci de fotbal. Injuraturi, strigate, urlete, manifestari.
3. Va place sa va imbracati in haine de femei, sa va machiati si sa va comportati ca atare pe la petreceri … de cele mai multe ori in prezenta iubitei :-O.
4. Va plac pitipoancele, va uitati dupa ele, aveti fantezi cu ele, dar le criticati.
5. Berea … Burta cauzata de bere … Comportamentul copilaresc cauzat tot de bere …
6. Frica inexplicabila, de cele mai multe ori, de angajament.
7. Folosesc expresia “p**a mea” la fiecare 3 cuvinte.
8. Considera femeile “curve” daca au avut mai multi barbati, dar ei se considera mai “cool”/”macho” cu cat numarul femeilor din viata lor este mai ridicat.
9. Nu stiu sa vorbeasca despre altceva decat: sport, masini, sex.
10. BARFESC … infinit mai mult decat femeile, dar niciodata nu recunosc lucrul acesta.
:D

Furat de la o domnişoară foarte drăguţă.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Hei, nu e corect. Nu toate fapturile de sex masculin sunt asa...
Eu nu ma regasesc in nici unul din cele 10 puncte... Ce ar insemna asta? Ca nu sunt barbat? >.>

Anonim spunea...

Ma bucur ca ti s-a parut interesant micutul meu top.
@cedik. Asta inseamna ca din pacate m-am oprit la numarul 10. Daca scriam mai mult, poate te regaseai si tu.:P

miru be spunea...

nu,cedik,tu eşti excepţia de la regulă:D
capsunica,cine e aprozarnet,cel care a comentat la postul lui Evil Bubbles?=))ştii, chiar am o poză cu nenea ăsta,deşi habar n-am cine e =))=))(nu mi s-a mai întâmplat chestia asta până acum)

Anonim spunea...

Aprozarnet face stand-up comedy in Bucuresti :P Poate informatia asta o sa te ajute sa deslusesti misterul cu poza ;)

Dee spunea...

Da, chiar asa...nu chiar toti barbatii is asa, cei mai multi din ce ai prezentat tu acolo se incardeaza in specia "cocalar". Toti cocalarii sunt asa! :D
Si apoi o chestie cu care sunt de acord intr-u totul e "8. Considera femeile “curve” daca au avut mai multi barbati, dar ei se considera mai “cool”/”macho” cu cat numarul femeilor din viata lor este mai ridicat.".
Asta asa ii , de aia sustin eu egalitatea intre sexe. ;)

Anonim spunea...

@Capsunica: Ar fi fost o chestie sa ma simt si eu mai mascul ca mereu ma simt exclus cand apar topuri de genul asta :P
Oricum, sa stii ca asta nu defineste barbatii in general, ii defineste pe cei prosti. Parerea mea e ca in momentul in care ai un dram de inteligenta nu apari din start in acel top. Acolo apar comportamente care se opun bunului simt, al celor sapte ani de acasa si altor mici detalii de acest gen.

Anonim spunea...

@evil bubbles>merci de informatie.eu tot nu-mi amintesc cum mi-a parvenit poza.=))

@cedik>ok,sa spunem ca ne-am referit numai la barbatii prosti.FRATE,CATI PROSTI SUNT PE LUMEA ASTA?!nu se poate sa fie atatia,pentru ca atunci ar exploda pamantul.deci topul de mai sus nu poate fi decat o stare de fapt generala.bineinteles,exista si anomalii(pe care eu,din pacate,nu am avut ocazia sa le cunosc personal-oi fi avand eu lipici la idioti,cine stie).uite,sa te simti si tu mai mascul propun sa facem un top cu lucrurile inteligente pe care le fac barbatii.

Anonim spunea...

@schwarze wolf: topul se numeste lucruri stupide pe care le fac barbatii. Bineinteles ca nu sunt toti asa doar cei care au o gaura neagra in cutia craniana :D
@cedik: ar trebui sa te simti bine mah masculule daca nu te regasesti in top. Inseamna ca faci parte din acei barbati ideali a.k.a. feti frumosi :D

Anonim spunea...

pai nu suntem noi cei mai ai dracu'?...ne regasim in toate, normal...astia care se dau barbati, nu aia care se pisicesc ca nu e asa cum scrie d-ra pe aici...in fine, ce e clar e faptul ca la punctul 3 nu ma recunosc, in rest cred ca s-au intamplat toate...nu e obisnuinta dar deh...

Anonim spunea...

gooo ... penciu. Esti de-al meu. Bate cuba :D

miru be spunea...

merci de re-cunostinta,penciu.adicaca recunosti.dar te rog sa nu te iei de cedik.e un chan de treaba,chiar daca nu l-am vazut niciodata scriind 'plm' pe blog .

Anonim spunea...

voi aveti (ca si mine) doar dorinta de a demonstra celorlalti ca sunteti mai buni in dictie si ca va exprimati mai bine ideile nule si copiate?...incercati cu o bere buna, cu un prieten adevarat, cu o iesire in parc si sa nu ramana doar aici, doar toti suntem inteligenti si creativi...nu strica...poate doar voua, daca va blogoraditi doar pt a astepta sa mai primiti un comentariu...aaa, era sa uit...plm

miru be spunea...

"dorinta de a demonstra celorlalti ca sunteti mai buni in dictie"-eu nu încerc să demonstrez că am dicţie,pentru că nu am.nu am cum să demonstrez că am dicţie scriind.

"...va exprimati mai bine ideile nule si copiate?..."
pardon,dar nu pot exprima o idee nulă.de fapt,cred că nimeni nu poate face asta.
da,copiez cu neruşinare ideile din creerul meu.

"incercati cu o bere buna, cu un prieten adevarat, cu o iesire in parc..."-beau bere bună,mai ales cu nesquik,am nişte prieteni imaginari grozavi şi ies în oraş în fiecare zi,în drumul meu spre şcoală.
"doar toti suntem inteligenti si creativi..."-nu mă consider creativă,cu atât mai puţin inteligentă,spun doar ce-mi trece prin cap şi atât.nu oblig pe nimeni să asculte sau să citească ceea ce îmi trece mie prin cap.atunci când postez un articol scris de altcineva,am presupusul bun simţ de a preciza de la cine e "furat".

"nu strica..."- nu stric nimic.

"va blogoraditi doar pt a astepta sa mai primiti un comentariu..."-nu "mă blogorădesc" doar pentru a primi un comentariu.eu "mă blogorădesc" pentru a primi mai multe,sau două mai mici,cum preferi.de-aia nici n-o să mai permit comentatul,cel puţin la articolul ăsta.'plm',chiar dacă vei considera că-ţi măcelăresc dreptul la opinion sau la ultimul cuvânt de 'bărbat'.