vineri, 31 octombrie 2008

Hell ouuuuin.

După cum ştie tot românu' americanizat,azi fuseră helouinu'.Şi helouinu' ăsta e serbat cu foc fierbinte de eleevul român bilinvic de la engleză.
Personal,nu prea agreez io americanismele,dar atmosfera creată de colegii mei a fost de-a dreptul încântătoare.Exact ca-n cântecul "My Heaven is your Hell",am fost oarecum fericită să-mi văd în jur numa' vrăjitoare şi drăcuşori.Şi pe mine machiată ca un diavol împieliţat.
Frumos e faptul că niciun profesor nu s-a luat de noi(prea tare).La un moment dat,a sosit în clasă şi dirixa noastră şi mi-a spus că ce bine îmi stă(how sweet!).În mod normal, probabil că ar fi ţinut o morală de câteva ore,la felul în care arătam...dar helouinu' e helouin şi trebuie întâmpinat ca atare.
Am făcut ceva activităţi haioase,printre care şi creerea spontană a unei declaraţii de dragoste,având date cinci cuvinte morbidico-amuzante.Mă pot lăuda că am avut cea mai morbidico-amuzantă declaraţie.Era ceva cu dinţi şi aparat dentar,deci totul a mers ca pe ...brekeţi.
La finalul zilei,adică la ora de religie,profesorul a ţinut neapărat să adauge la finalul rugăciunii Tatăl Nostru: ..."şi ne iartă nouă comportamentul nostru de astăzi...".Mda,mai dragi satanişti,programul n-a fost prea diferit de cel normal,profu' se roagă,noi ne crucim...adică facem cruce după ce spunem "AMIN!"

4 comentarii:

Anonim spunea...

Gandeste-te ca la mine la magazin (unde se gasesc si costume de halouin) au crescut vanzarile azi si ieri cu cel putin 600%. Din schimbul asta de unitate monetara, toata lumea a iesit fericita. E ciudat. sau nu?

Anonim spunea...

pentru mine e ciudat faptul ca unii oameni au aruncat o gramada de bani pe niste costume inutile.eu,personal,am fost deja inzestrata de mama natura cu o moaca de vrajitoare,deci nu a mai fost nevoie sa ma deghizez,dar chiar daca as fi aratat normal nu as fi dat atatia bani pe roba and stuff.
pentru secolul in care traim-nu.pentru ca in ziua de azi totul e o afacere,chiar si cultul unor sarbatori care nu ne apartin.

Anonim spunea...

Tu ai mereu dreptate?

miru be spunea...

în concepţia mea,fireşte că am mereu dreptate.vezi tu,ai pus o întrebare oarecum inutilă,pentru că dreptatea asta e şi ea oarecum relativă şi totodată percepută subiectiv.
dar dacă vrei un răspuns clar la întrebarea ta,întreabă-te pe tine.