vineri, 7 noiembrie 2008

LEAPŞA LEAPŞA LEAPŞA!

...de la Duda cea Traseistă.
Likes:
limba germană,
limba latină,
ploaia,
verdele,
casele vechi,
lucrurile demodate,
simbolismul,
pisicile,
oamenii cu păr foarte lung,
oamenii care spun ce gândesc,
oamenii care se supără pe mine şi mă onorează a mă anunţa asta,
oamenii geniali (Neumuritorii),
eul din mine,
gura mea mare şi negânditoare,
femeile nordice,
Frau Professor,
Joseph Porta(iai,i'm in love!)
Cliff Burton,
Michael Wittmann,
Mircea Cărtărescu,
tabloul de pe peretele meu,
blogurile amuzante,
'ciclismul',
casa cu numărul 273 din Târgovişte,
fotogafiile Morăriţei,
desenele lui Shadow şi dicţionarul său,
ţara mea,
"însingurarea până la schizofrenie"*,
mâncarea gustoasă,
poeziile,
SIBIUL,
germanii,în genere,
aparatul meu dentar,
cafeaua,
Blonda(chitară-mea),
'cei care zâmbeşte'(dupe cum spuneau şi EMILII),
gâştele lăţoase,
metalul negru şi celelalte metale,
alte lucruri neinteresante.

Hates:
pozele instantanee făcute la şcoală,
fanaticii de orice fel,
gaşca veselă din staţia de autobuz(cu manelele şi prostia la purtător,logic)
eu,când spun tâmpenii şi când mă ia gura pe dinainte fără rost,
eu,când vorbesc prea încet,
eu,când am emoţii,
eu,când iau patru la religie şi tre să învăţ pentru mărire de notă,
discursurile pe care trebuie să le susţin în faţa unor persoane necunoscute,
pierderea timpului pe mess,
depresivii,sinucigaşii,smiorcăiţii şi mironosiţele,
hainele pe care mi le cumpără ai mei (şi mai zic de mine că n-am gusturi!)
strâmbăturile pe care le face mama când aude metal,
cei care vor să pară deştepţi,dar nu reuşesc să demonstreze decât că sunt oarecum neinteligenţi,
lăudăroşii,
skinheads(ce naiba au ăia în cap,înafară de piele?),
faptul că aţi adormit citind aceste plictiseli.

Leapşa merge la Shadow.



*Cărtărescu a zis-o p-asta şi bine a zis-o.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dc nu-mi placea ce scriai nu-tzi puneam blogul la favorite blogs :P o sa vina si "c"-ul curand, am vrut initial sa-l fac azi dar de 1 saptamana si ceva n-am mai bagat nici un desen nah, l-am pus azi p gohan, oricum, vine si "c"-ul zilele astea :P

raluca moraru spunea...

ah iti plac fotografiile mele:>
ms ms:X