sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Revelaţia săptămânii.

Ieri,la ora de limba germană,Frau Professor ne-a ajutat să facem o descoperire revelatoare cu privire la cititul dicţionarului.Să vă spun şi vouă despre ce e vorba:
Când veţi căuta un cuvânt în dicţionarul român-german, veţi găsi acolo,imediat după substantivul respectiv,genul lui în română.Ulterior scrie şi genul în germană.
Şi asta e revelaţia.

Măă,sincer,chiar mă întrebam eu ce naiba e cu multitudinea aia de litere cu punct dupe ele,înainte de specificarea sensului termenului căutat.Acum m-am prins.

Deci nu se spune :die Brot,ci das Brot şi nu die Fleisch,ci das Fleisch. Versteht ihr mich?

p.s.pierdut pantaloni de pijama verzi cu buline roşii şi castraveţi.cine aude de ei bâzâie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

o sa postez aiurea, actiune care ma carcaterizeaza, dar e important! daca nu consideri ca e asa, poti sterge post-ul!

https://www.secureconnect.at/4pfoten.org/RO/petition/0801/

Anonim spunea...

bine,hai,las-o.sa zicem ca imi aminteste de vremurile cand eu luptam pentru animale.noroc ca m-am oprit la timp,totusi a trebui sa-mi iau cateva copite in moaca pana mi-am dat seama ca astfel de campanii sunt "Useless." cu "U" mare.