vineri, 4 aprilie 2008

Pentru broscuta mea de zapada...

Iata ca si-a facut si Miruniciul nostru curaj sa "publice" o poezie pe blogul dumisale,deoarece ii e foarte teama de modul cum va fi privita o asemenea aberatie.
Sa citim deci capodopera:


Broscuta mea de zapada

Draga mea broscuta de zapada,

Oare la ce te gandesti tu,

Privind aceasta statuie impunatoare numita viata,

Cand timpul se prabuseste ca un meteorit asupra inimii omului

Si o sfarama?

...Cand orice emotie se topeste ca rujul strident la caldura

Curgand incet,uleios,peste gradina cu pansele,

Inrosindu-le plumburiu de melodios,

Pigmentandu-le emotivitatea in petale...


Dar tu nu poti vedea,biata mea broscuta de zapada,

Ce va ramane pe birou in lipsa mea;

Caci ma voi picura si eu de emotie;

Si cand Cronos isi va prabusi timpul peste mine

Cu siguranta,nu voi mai purta

Zambetul molatic ce oglindeste tot ce e in jurul meu.

Atunci

Nu voi mai ramane decat un vis zabrelit

De metempsihoza.


Dar ce poti stii tu?

In fond,esti doar o broscuta de zapada.


In caz ca va citi cineva aceasta...hm,hm..."poezie",Miruniciul ar fi foarte interesat sa-i afle parerea.;))

Un comentariu:

Kewi Tick spunea...

miruniciul trebuie sa stie ca aceasta poezie e ff reusita..
subtila antiteza dintre broscuta de zapada si problemele profunde cu care o confrunti fac deliciul acestie poezii :))
chiar imi place.
well done.
si thanx de comuri...app...miam permis sa te pun la favesuri :P