luni, 28 aprilie 2008

Suprarealism.

ne-am intalnit la capăptul punctului acolo unde totul e verde si unde emma e veselă unde un rocker citeşte un manunscris nescris ah rockerii ăştia tot timpul citesc lucruri ciudate niciodată n-am mâncat snickers cu cappuccino,dar intotdeauna manânc litere din cuvinte aiurea cum ar fi oximoron ce tâmpenie mai denumeşte şi cuvântul ăsta când mie mi-e dor de teo si de bicicleta mea verde ia stai eu n-am avut nicio bicicletă verde tot ce scriu aici e nonsens dar lui juli nu-i pasă pentru ca broastele oricum vor mânca clădirea de plastilină construită de Andrei si atunci stelele se vor lipi de hartă şi vor alcătui un detaliu dintr-un tablou suprarealist in manualul de arte ha ha dar noi de unde ştiu eu asta n-am mai trecut de mult pe la ora de arte pentru că profa dă buzzuri intr-una iar calimara m-a zăpăcit in audibles nu exista muzică veselă nu-mi cere să cânt facem forum bădisucks nimeni nu cântă in cimitir din respect pentru ceva ce nu e nu te-a durut niciodată pielea mie mi-au mâncat furnicile ideile m-am ascuns de proză in niste versuri vai ce romantic ce păcat ca ai hi5 altfel mergeam amândoi cu skateul prin pădure dar esti gay ai hi5 de ce se invârtesc pereţii nu inteleg că i-am dărâmat si in locul lor am pictat aerul cărămiziu volumul ăla nu mai există degeaba cauţi l-am aruncat in cana cu lapte a soră-tii videoclip mirobolant ha ha ce râde guma de şters că am scris si eu un text suprarealist să fiu trendy

Un comentariu:

Dee spunea...

:))Ce interesant e texul asta.M-a amuzat complet.Super tare desi nu e stilul meu.Imi place.Bravo :D [si scz, nu ma pricep sa dau critici constructive/distructive decat acolo unde imi sare in ochi]