luni, 12 mai 2008

Sunt o plagiatoare!

...o plagiatoare inconştientă,ce-i drept.
am constatat lucrul ăsta azi,când m-am apucat să citesc ceva nuvele de-ale lui Cehov. sunt super,intr-adevăr,ceea ce m-a determinat să arunc o privire şi pe notele despre ele,de la sfârşitul cărţii.(cu toate că eu nu fac niciodată asta,dar "fericirea a făcut"...)aşa am descoperit eu că în Rusia,în a doua jumatate a secolului al nouăsprezecelea,exista o revistă numită "Cioburi"("Oskolki"),în care Cehov a publicat mai multe din scrierile sale.
Na,bre,că o făcui şi pe-asta.Nu mi-ar fi trecut niciodată prin cap că s-ar mai fi gândit cineva acum o sută de ani si ceva la ceea ce EU m-am gândit acum cinci luni,când am pus numele blogului(de care eram foarte mândră,apropo.)
Pentru cei care nu ştiu că e doar o simplă coincidenţă nefericită,aş apărea o plagiatoare.Deci trebuie să schimb numele blogului.
M-am gândit la ceva de genul ..."Dilemantica"...merge?:))

De fapt,am găsit deja ceva...sper ca acum nu mi s-a mai strecurat ideea nimănui în minte.

Un comentariu:

Dee spunea...

Hai mai, abstract suna atat de abstract :)) Si l-am mai auzit.Cred ca mergea mai bine "Fara-nume" si atata. HIhi