vineri, 23 mai 2008

Suntem cu toţii la fel.

Şi eu,ca orice blogger care se respectă,răsfoiesc adesea prin profilele celor de vârsta mea,fie din curiozitate,fie din lipsă de ocupaţie,nu va pot spune cu certitudine.Însă de fiecare dată când fac asta,rămân dezamăgită de faptul că toate blogurile seamănă între ele atât de tare,de parcă cineva ar fi impus un anumit stil,pe care toata lumea îl ia ca atare.Nu ştiu cine o fi acel cineva,dar oricine ar fi,prea multă imaginaţie nu are.Şi nu ma refer la şablon,sau la aspectul paginii,ci la postările banale,la poeziile fără mesaj,la micile eseuri ridicole despre depresii,la metaforele trase de păr şi la clişeele de-a dreptul scoţătoare din pepeni(sau din starea de calm).
Ceea ce mă bosumflă mai tare e faptul că unul dintre aceste sute de mii de bloguri...e al meu.Acum n-am nevoie de commenturi în care să mi se spună că nu e aşa,fiindcă ştiu eu ce vorbesc.(şi,liniştiţi-vă,nu o să fac o depresie pentru că sunt banală.)
Prin acest post nu am vrut a critica pe nimeni,nu am nimic cu blogul nimănui,ci vreau doar să arăt cât semănăm,noi,puştii cu vise dizolvate în singurătate,în nori,în speranţe deşarte,într-un pahar cu apă sau ,cel mai mişto,în noul kinley cu piersici,cum putem să iubim în acelaşi fel,când nimeni nu iubeşte mai profund ca noi,cât de tare ne place soarele "ca o minge de foc",sau ploaia plângătoare,sau marea vorbăreaţă...da,chiar aşa,marea pare a fi o prietenă foarte guralivă de-a noastră,având în vedere şi luând în considerare că vreo două sute de poezii,scrise de vreo două sute de kizi,încep cam aşa:"Stăteam de vorbă cu marea...".Şi ,de ce să nu recunosc,am şi eu o poezie tot în gen,cu chitara care se transformă în mare şi începe să vorbească prin muzică.

Prin urmare,cu toţii suntem doar nişte puşti ,
care se consideră geniali,
dar care nu reuşesc să fie decât banali.Nu suntem speciali deloc,
toate blogurile noaste sunt comune precum groapa de gunoi...
numai că asta e o groapă de gunoi a sufletului,
unde ne înmormântăm gândurile...
vedeţi:şi eu sunt la fel ca voi.

M-au dezamăgit propriile mele vise.

Un comentariu:

Dee spunea...

Sunteti cu totii la fel.Da stiu sunt nesimtita, m-am obisnuit cu ideea.No need for any reply.