miercuri, 9 ianuarie 2008

Ce-i in mintea baietilor?

Asta e intrebarea pe care ne-o punem toate, atunci cand:
  • ...iesi in oras cu un baiat si te pomenesti ca,in loc sa discutati lucruri de interes comun,el vorbeste intr-una despre masini,calculatoare and stuff,iar tu taci rabadatoare,in asteptarea unei secunde norocoase,in care sa poti schimba subiectul sau sa poti fugi (depinde de la fata la fata);
  • ...ii zici unui skater ca si tu esti pasionata de skateboarding,iar el zice "Bine!",in loc sa zica "Super-tare,vrei sa dam o tura prin parc cu skate-urile?";
  • ...in timp ce stai la rand la casa din supermarket,te holbezi la tipul de alaturi si el la tine si totusi el nu zice nimic;
  • ...prietenul meu cel mai bun imi zice:"Asta e banc de fete,ca n-am priceput nimic!";
  • ...primesti de la un tip necunoscut un biletel de dragoste exagerat de siropos;
  • ...vorbesti cu el pe holul scolii de vreo doua ori,dupa care iti da mesaj pe telefon cu "Te iubesc!";
  • ...se imbraca in haine colorate,se vopsesc mov,isi fac cinci piercing-uri in spranceana si, in final,ies la agatat,crezandu-se cool;
  • ...striga in gura mare pe strada fel de fel de chestii;
  • ...pun intrebarea:"Ce mai faci?"
  • ...le spui ,din greseala,"fata";
  • ...esti gata sa-l darami,intr-o fuga simulata,pentru a suta oara in ziua aia,pe baiatul de care iti place...
  • ...citesc chestia asta si se intreaba de ce lista de aiureli de mai sus nu a culminat cu o Aiureala 'supertare'.

N.B.Prostioara asta am facut-o pentru prietenele mele,si totodata cu ajutorul lor.Pentru ca ele sunt cele care,prin intamplarile pe care mi le-au povestit,m-au facut sa-mi pun intrebarea "Ce naiba-i in mintea baietilor?":))...so,aproape toate cele marcate mai sus sunt " kinda real stuff",intamplate emmei,biancai si lisei,pe care le pup!;)

Un comentariu:

Nicole spunea...

wow!ma simt importanta...tare...