marți, 23 decembrie 2008

23 decembrie.

Am avut o surpriză plăcută.Se pare că ori ipocrizia şi pseudo-amabilitatea nu mai sunt în trend,ori mi s-a citit blogul,ori oamenii au uitat pur şi simplu de ziua mea(toate trei variantele îmi conving de minune, oricum),căci azi nu mi-a fost urat "LA MULŢI ANI!" decât de ai mei şi de cele mai bune prietene.Adică de singurii oameni de pe pământ cărora chiar le pasă dacă eu voi trăi mulţi ani.Ah,mai e şi domnul dumitru,pe care nu îl cunosc,dar care mi-a urat şi dumnealui ceea ce urez eu tuturor obligaţiilor când trimit mesaje de Crăciun şi de Revelion.:-" (Oare am spus destul de tare ?)

Trecând peste, de ziua mea am petrecut frumos,am împodobit bradul,am stat cu familia mea cea faimoasă.După-amiază,s-au strâns toţi în jurul mesei (pe care era un tort cu lumânări aprinse în el)* ,în următoarea formulă:mama cu aparatul foto în mână,mamaia cu basmaua în mână(că nu şi-o ţine în cap să iasă în poză ca toate babilii) şi tata cu şampania(o şampanie Athenee nush2 mai cum).Să nu uităm de pisici,bineînţeles,prezente şi ele la festin.Cântă toţi ca coru' madrigal de se aude până-n capu' satului bla bla la mulţi ani miruna şi la sfârşit dau să suflu în lumânări,împreună cu ultimul vers cântat(LAAAA MUUUUUUUUUULŢI AAhahaAAANI!), când... pac! desface tata şampania, care stinge lumânările şi ne face şi pe noi leoarcă.Ultimul vers se transformă într-un strigăt al tatei:MĂĂĂI,care aţi ajitat şampania?Aoleu,dădui cu Ateneu' pă pereţii care i-am văruit ieri!(bine,nu vorbeşte tata chiar aşa,da' cam asta erea ideea)*

După eveniment au venit copiii cu colindul.Copii care nu ştiu şi ei să cânte când trec pe la poartă.Dacă nu-i vedeam pe geam că trec,pa şi pusi!Sinceră să fiu,m-a cam întristat degradarea sărbătorii.Când eram mică şi mergeam şi eu şi cântam- ăsta era farmecul.Te duci la oameni şi le cânţi,nu te duci numai să primeşti.Luam şi chitara după mine şi cântam câte trei cântece la fiecare casă.Acum vin,iau şi se duc.Mdeah,aşa e,măcar şi-au îndeplinit obligaţia faţă de comunitate,nu?

De 23 decembrie,zi sfântă(nu pentru că m-am născut eu,ci pentru că a fost anunţată naşterea Filui Domnului),recomand(nu dedic,că nu suntem la favoritTV şi nu ştiu dacă ascultă toată lumea care vizitează blogul aşa ceva)* Ave Maria(de Franz Schubert)*,în interpretarea lui Placido Domingo.Apoi,dacă nu v-am plictisit în ultimul hal,aşa cum bineînţeles mi-am propus,mai recomand o melodie care nu are nicio legătură cu perioada Crăciunului,dar care transpune starea mea de spirit de azi.Audiţie plăcută!Să fiţi iubiţi de Crăciun!



AVE MARIA (SCHUBERT) - Placido Domingo
Vezi mai multe video din Evenimente »



*explicaţii suplimentare pentru persoane unineuronale.

LATER EDIT:Să ştiţi că nu am aprobat comentariile pentru a fi LA MUŢI ANI-ită,ci doar ca domnul dumitru să se prezinte.

4 comentarii:

Dee spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

te pup dulce

Dee spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
miru be spunea...

oo,domnule dumitru,prezentarea dumneavoastră lacunară cam lasă de dorit.şi ca să fiu sinceră,deja am probleme cu zaharul,aşa că mai uşor cu dulceţurile,să nu dau în diabet.