luni, 1 decembrie 2008

La mulţi ani!


După cum se prea bine ştie,azi e ziua României.Nu vreau să fac din postul ăsta o lălăială pseudo-patriotică,că nu îmi stă în fire şi nici nu mă buşeşte subit patriotismul de 1 decembrie.Cu toate aste,eu zic că e frumos să ne amintim cât de cât de neamurile noastre,mai micuţe şi mai neînsemnate în istoria popoarelor,dar fără de care vremile nu ar mai fi fost aşa cum sunt azi.Şi n-ar fi rău să îi amintim şi pe cei din cauza cărora ni se măreşte pipota de mândrie în afară,de oameni cum ar fi Eliade ,sau Brâncuşi,chiar dacă la noi în ţară au cam ieşti din trend.
Băi,se pare că tot am reuşit să bag câteva aberări a la ora de dirigenţie,aberări care până la urmă nu au nicio legătură cu semnificaţia zilei de 1 decembrie,dar pe care simt nevoia să le spun.
Să nu o mai lungim,că văd căp deja vreţi să daţi pagina la pitzipoanca.org,să vedeţi ce se mai poartă de 1 decembrie,vă spun numai atât:pour moi,there is no "Mulţumesc!" ,"Iartă-mă!","Te iubesc!","Băă,prostule,vezi pe unde mergi!"sweeter than in Română .




2 comentarii:

Anonim spunea...

Adevaru' e ca-i frumos ce-ai spus....! Iar discretia si stinghereala in a aborda un subiect "sensibil" (dar a-l aborda, totusi!) mi se par induiosatoare. Eu cred ca esti un copil bun. Iarta-ma daca par paternalist, nici gand de asa ceva, dar tocmai te dadeam drept exemplu unui cetatean de varsta mea care incepuse cu eterna (si stupida!) poveste vis-a-vis de...."tineretul din ziua de azi" !
Esti faina! Tine-o asa!

miru be spunea...

mulţumesc frumos!