miercuri, 3 decembrie 2008

Poze care grăieşte.


I.
În momentul în care am văzut banner-ul alăturat,prima mea reacţie a fost:La cine,măă?Pe urmă,am făcut una din multele cruci pe care le fac eu de "Doamne fereşte!" şi m-am hotărât să lămuresc problema pe blog,poate se sesizează respectivii cu pozele.
În primul rând,constatăm greşeala gramaticală de-a dreptul ţigănească(Pentru că DA,chiar sună ţigănesc să spui 'la prieteni',în loc de 'prietenilor').Sau poate nu e nicio greşeală.Or fi existând pe pământul ăsta şi prieteni acuzativi,complenenţi indirecţi-ştiu şi eu!-numai că nu fac parte din grupul meu.Ai mei sunt dativi get-beget,când vine vorba de cui trebuie să-i arăt pozele.Unu la mână.

Doi la mână:vă daţi seama cam ce fel de poze găsiţi acolo,nu-i ashea?

II.

Această poză şochează prin entuziasmul dus la extrem al fanilor Rammstein.Pentru cei care nu sunt mari ascultători de metal,deci care nu cunosc personajul din imaginea alăturată,da-ţi-mi voie să-l prezint pe marele maestru Richard Kruspe,neamţ New-York-izat,chitasrist şi fondator al trupei de tanz-industrial metal, Rammstein.Omu',după cum se vede,are o înfăţişare cel puţin şucărească şi mare priză la femei.(Domn'le,ce-i al lui e-al lui!) Dar nu numai la femei.Se pare că mai nou prinde de minune şi la fetiţe de 12-13 ani,adoratoare de rozbonbon şi de saituri RBD,de unde probabil că au plagiat metoda de sărbătorire a artistului preferat.
Şi iată,dracilor,cum Herr Kruspe,rocker supărat pe viaţă şi pe lume,îmbrăcat veşnic în negru şi momentan(mă rog,momentan în poză) aşezat pe un elegant fotoliu rusesc,devine păpuşel de photoshop al unor maimuţele de gimnaziu.Deşi...eu încă mai stau în cumpănă:e modificată de un fan Richard,sau de un antifan?

A se aprecia,vă rog frumos,exprimarea eufemistică din prezentări.De asemenea,a se remarca faptul că nu am dat în vileag saitul cu pozele.Însă,dacă insistaţi să arătaţi nescaiva poze la prieteni,vă pot da link-ul,nu-i nicio problemă.

La final,vă recomand melodia care a inspirat titlul postării de azi şi anume "Cei care zâmbeşte",de la E.M.I.L.:

5 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
miru be spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
miru be spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Kewi Tick spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.