sâmbătă, 27 decembrie 2008

Cu Steaua.

În prima zi după Crăciun,în scara unui oarecare bloc,intră neşte copchii mai ciocolatii,cu steaua.Bat la uşa primului apartament de la parter şi strigă:
-Primiţi cu steaua?
În apartament,vânzoleală.
-Dă-i încolo de cerşetori,nu-i primim.
-Lasă,dragă,e Crăciunul,să ne cânte şi nouă steaua.
-Bine,fie.
Deci au primit cu steaua.
De cum deschis,o fetiţă(o fetiţă!) începe să cânte:
-Steaua sus răsare,ca o taină mare,steaua străluceşte şi nu veştejeşte...
-Ce face,măi?se întreabă din casă.
-Nu veştejeşte...răspunde nesigur fetiţa.
I se dau banii cu scârbă şi i se trânteşte uşa în nas.
-Vezi,măi dragă,e Crăciunul şi doar trebuia să-şi bată cineva joc de el!

Morala:Să nu primiţi cu Steaua.

8 comentarii:

Anonim spunea...

nu mai postezi?

Anonim spunea...

vorbim şi despre asta:)

Dee spunea...

N-ai mai postat de aproape o luna. Ce s-a intamplat?

Anonim spunea...

am murit.

Dee spunea...

Ah bun. Ma ingrijorasem.

Anonim spunea...

hei mandro ne lipsesti,mai posteaza si u ceva:) take care>:D<

miru be spunea...

n-am timp:))

Anonim spunea...

Si eu sunt din Targoviste, te am gasit si daca ai chef sa intri si pe la mine sa sti ca ma gasesti la http://dariasme.blogspot.com , daca nu , eu te mai vizitez:)