duminică, 13 iulie 2008

Cică am luat şi eu leapşa.

Cugetările unui extraterestru blănos(zău că nuş cine-i tipu): -Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
-Cine vrea.

Deci concluzionând urmarea,eu vreau.

1. Luați cartea cea mai la îndemână, deschideți la pagina 18 și scrieți aici al 4-lea rând.
"Sărbătoreau pe blonda Venus."
Hai să vedem cine s-a lămurit despre ce carte e vorba=))

2. Fără să verificați, cât e ora?
Nuş-vezi jos,sub post.

3. Verificați:
După cum am spus mai spus,ora e cât scrie jos,sub post.

4. Cum sunteti îmbrăcat/-a?
Cu gust,normal:)
(prostia asta devine plictisitoare)

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitați?
La Mircea Badea.De-aia m-am şi apucat de chestionar.

6. Ce zgomot auziți, înafară de cel al calculatorului?
Ăăăă,merge să aud zgomotul liniştii?

7. Când ați iesit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
Am ieşit acum cinci minute până la baie.Să ies afară,ştiţi voi.

8. Ați visat ieri noapte?
Da.

9. Când ați râs ultima oară?
Acum cinci minute.Doar am zis că mă uitam la Mircea Badea!
(ce enervant)

10. Ce aveți pe pereții încăperii în care sunteți?
calendar-articolul lui Cărtărescu-harta Romaniei-harta Europei-bidromaderul-profu de mate-desenul cu marinarul-tablou: natură moartă-păianjen-icoană(VAI!)-iote alt păianjen-hamace din pânză de păianjen-tabloul doamnei Amuzescu-glue tech-poză cu mine la nunta unchiului socrului lu tati Mari(sau Mary?!)-urme vagi de hieroglife datând de pe vremea când aveam 2 ani şi scriam cu pixu' pe pereţi.
Mulţumit de răspuns,domnule chestionar?

11. Dacă ați deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
Compania Microsoft.

12. Care este ultimul film pe care l’ati vazut?
Schindler's List.

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Da.

15. Spuneti’ne ceva ce nu stim inca.
I fucked the motherfucker.
(mă scoate din pepeni drăcia asta)

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Volsfvagina.Sau poate numai Vagina.Să o alint Gina,nu de-alta.

17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Ar fi prenumele lu tacsu.Să nu ne batem capul cu d-astea.

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Care-i faza cu "deja-ul" ăla?Adică ce,ar fi trebuit să ne gândim mai târziu la chestia asta?

19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
"My Heaven is your Hell!"

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
Linguriţele de tinichea şi florile care se pun în piept la nunţi.

21. Va place sa dansati?
Acum,depinde ce înţelegi prin dans.Dacă şi pentru matale dansul înseamnă pogo,atunci DA,îmi place să dansez.

22. George Bush?
No,thanks,i'd rather prefered a vivid fence*hedge* i mean hi hi

23. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut’o la televizor?
Topul celor mai bune arme ale lumii.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Eu voi chinui pe Joey, Păpădia Constipată,Penis de Balenă şi pe soră-mea.Cred.

4 comentarii:

Dee spunea...

Esti de groaza :))) Cik 'Vagina' ca sa ii spun Gina =))
Ms ca ma chinui cu el, acum ma chinui si eu sa raspund :))

Dee spunea...

Auz..da unde-i intrebarea 14?

miru be spunea...

nu ştiu=))

miru be spunea...

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?

ahaaa,deci asta era=))