duminică, 13 iulie 2008

Momente şi schiţe cu Miru Be.

De-a lungul timpului,prietenii lui miru be au fost oarecum preocupaţi de înfăţişarea acesteia.

Ceea ce am spus mai sus e,cu siguranţă,o mare minciună,însă trebuie să recunoaşteţi că e o parte introductivă destul de reuşită.
În fine,ceea ce vroiam să spun e că mai mulţi prieteni mi-au făcut portrete.Fără a subestima calitatea deosebită a celorlalte lucrări în care am fost înfăţişată,daţi-mi voie să afirm că portreul realizat de Păpă Consti e cel mai reuşit.


Să nu neglijăm însă nici desenul făcut de bleacăriţa Diana,despre care putem afirma că e oribilant de îngrozitor:




Dar...şi acum vine dar-ul:există un portret-caricatură nemaipomenit,neîntrecut de nimeni şi de nimic în lumea asta;portretul la care ţin ca la ochii din cap,care îmi coordonează viaţa şi îmi schimbă starea de siprit ori de câte ori îl privesc,lucrarea care mi-a făcut zilele negre şi nopţile roz,părul ieşit din orbite şi ochii măciucă-acest fenomen nemaiîntâlnit de când lumea,reazilat de Lisa,vă este prezentat în exclusivitate aici:

Un comentariu:

Anonim spunea...

mortal =)))utlimu ii superb :))