miercuri, 2 iulie 2008

De-a nunta.

m-am dus aseară pe la vară-mea.ce să facem-ce să facem:hai să facem o nuntă.luăm o revistă veche de organizat nunţi,de pe vremea când s-a măritat vară-mea a mare,alegem de acolo tot felul de porcării trebuincioase,gen tacâmuri,veselă,faţă de masă asortată,draci,laci;mai bine găsim direct un restaurant pe o insulă pustie şi fac ăia de-acolo tot ce trebuie.ce atâta complicaţie.noi să ne ocupăm de-ale noaste.adică de toalete.vară-mea a luat din dulap o rochie bleu.că ea nu se îmbracă în alb că nu e oricine.mie mi-a parvenit un furou alb de-al mătuşă-mii,în care intrau încă două ca mine.în fine.deşi m-am visat de multe ori mireasă,niciodată nu m-am gândit să mă îmbrac la nuntă în furou.e,totuşi,o idee originală.vara s-a ocupat şi de coafuri.la ea a mers repede cocul,în schimb la mine,după ce s-a chinuit vreo juma de oră,distrugându-mi bună parte din bogata-mi podoabă capilară,a ajuns la concluzia că tot coada împletită de toate zilele m-ar prinde."lasă,bre,că nu te mai alege nimeni;din moment ce te măriţi,înseamnă că te-a ales deja!" şi că tot veni vorba de ales-uitarăm un detaliu oarecum important:mirele.care mire?n-avem mire.

avantajul nunţilor imaginare e că îţi poţi alege ce mire vrei.dar avantajul poate lua forma unui dezavantaj,dacă nu ai deja un model de soţ concret.şi noi nu aveam.aşa că ne-am apucat să ne căutăm unul prin bravo,popcorn,coolgirl şi alte reviste căcătoare.no results found.net.nimic.necorespunzători toţi.până la urmă mi-a venit o idee genială şi mi-am ales ca mire un ursuleţ de pluş pufoooos,pufoooos.pufos.şi gata pregăteala.

m-am măritat la 10 noaptea cu un urs pufooos pufooos pufos,îmbrăcată într-un furou,având cea mai originală coafură din lume.am petrecut frumos,am băut cacao cu lapte şi am mâncat biscuiţi,fiesta culminând cu spălarea cănilor de cacao cu lapte şi a farfuriilor de biscuiţi.
casă de piatră!

Un comentariu:

Papadia Constipata spunea...

Pai se poate?
Fara lautari, fara manele, fara bunici, surori, matusi care sa planga de mama focului, de parca ai fi murit...
Nt, nt, nt
Rusinica;))