luni, 28 iulie 2008

Elevul (R)român la teza cu subiect unic.

Cerinţă:
...Realizaţi o compunere în care să prezentaţi vizitarea unui muzeu de către un elev român modern.bla bla bla.Să nu fie mai lungă de 15 rânduri,ca ne plictisim.Sau ne crapă capul.

Rezolvare:
Eu cu mama şi cu tata am fost duminică la muzeu.Am ajuns acolo la ora deschiderii ca să nu prindem coadă la rând.N-am prins.Acolo tata s-a aşezat pe o banca în faţă şi n-a intrat în muzeu,că îl cam durea capul şi oricum lui nu-i place la muzeu.
Eu de cum am intrat cu mama am scos noul meu telefon mobil cu camera de, trei megapicseli,(:P:P:P) şi am început să fotografiez tablourile ăle mai frumoase.Mama admira cu atenţie ramele de aur de la tablouri pentru ca să ştie ce model să-i zică lu tata să-i aducă din strainătăţuri pe unde merge el,să înrămeze şi mama tot cu dintr-acestea de aur poza de la nunta lui cumnatul,deoarece se potriveşte aureala cu rochia de mireasă a cumnatei.
Mie mi-a plăcut foarte tare la muzeu (şi doar puţin moale),pentru că peisajul seamană cu cel de la noi de acasă şi mai ales unele tablouri cu cai şi bătălii în care un tip cu turban mai mare dă cu o bardă pe sus seamana foarte tare cu carpeta noastră cu rapirea din serai.

Niciun comentariu: