duminică, 17 august 2008

M-am făcut negustoare de înţelepciune...

Dragi soldăţei din stagiul gimnazial,

Miru Be,o mare simpatizantă a voastră,s-a gândit să dechidă tolba cu surprize* pentru cei mai silitori dintre voi,în special pentru cei subit pocniti de zel în ultima parte a vacanţei de vară.
Aşadar,dăruiesc din toată inima culegeri de română,matematică,geografie,noi-nepipăite tuturor celor care promit să le lucreze mai cu spor de cum le-am lucrat eu.Adică să le lucreze cum o fi,că eu nu le-am lucrat deloc.Am culegeri de genu'mate 0.../0... pentru clasa a 5a,a6a,a7a, a 8a,subiectele propuse pentru examenul de admitere la liceu(de la MEDC),precum şi alte reviste,cărţulii cu probleme de logică,matematică distractivă,dar şi chestii de gramatică.Asta pentru elevii (pre)dispuşi să lucreze.
Pentru cei care n-au chef,le ofer alternativa copiuţelor,da' astea cu bani,nenică,nu pomana porcului!DEci vând copiuţe meşteşugit realizate de către mine,în anii mei preliceali,la materii precum biologie(fiţuici ca lumea-ca cerul-ca iadul toate la un loc,realizate după notiţe serioase luate conştiincios la ora de curs).Mai am ceva la matematică,fizică,(la chimie n-am,că mi-era prea frică să copiez),dar şi la franceză.
Aici vă fac şi o ofertă:la trei fiţuici cumpărate,primiţi bonus ponturi de ascundere a lor;)

De asemenea, mă gândesc să vând Upstream-ul şi Workbook-ul de la Upstream,pentru clasa a 9a-asta însă doar la un preţ convenabil mie.Şi mă mai gândesc să vând ,tot la un preţ convenabil mie,"Gramatica practică a limbii române",a Ştefaniei Popescu,care e acum pe piaţă la vreo 60 de RONi.Da' mă mai gândesc.

Deci,dragilor,în speranţa că domniile voastre se pregătesc la fel de conştiincios ca mine de începerea noului an şcolar aşteptat cu atâta nerăbdare de toată lumea(ce limbă de politician am;)) ) vă rog insistent a lua în calcul şi ofertele mele de mai sus.Menţionez că nu este deloc un lucru înţelept să neglijaţi înţelepciunea.

Spor la treabă!

*sau să-şi facă ordine în birou...

2 comentarii:

Anonim spunea...

No,tu, Miru, cat altruism pe capul tau:D. Eu le dusei pe ale mele la reciclat. macar sa fac un bine=))=)) ca si asa nu le foloseste nimeni:D

miru be spunea...

altruism?eu i/as spune ipocrizie...