miercuri, 27 august 2008

Ce mă doare la ora asta (reloaded)

Măi,că porţi un tricou cu sigla unei formaţii de metal,nu zic,asta e modă rocărească de când rock-u' şi pământu' şi ferească Sfântu' să mă pun io acu' d-a curmezişu' !Că de pe unele tricouri "zâmbesc strengăreşte" nişte d-ăia supăraţii,nici cu asta n-am nimic,că doar de aici expresia 'ai draci pe tine',când te îmbraci cu un tricou în genu'.Însă nu o să reuşesc niciodată să înţeleg de ce şi-ar dori cineva ca o figură respectivă să-i rânjească de pe cana din care bea lapte dimineaţa.Că am văzut că se comercializeză cănile cu formaţii de metal care mai de care mai periculoase.Formaţiile,nu cănile.De pildă,cred că majoritatea dintre noi cunoaştem mutra ofensato-supărată a basistului de la Nightwish,tipu' cu ochi albaştri şi cu dinţi scrâşnitori.E,voi aţi bea cafea dintr-o cană pe care apare respectivul în binecunoscuta ipostază din clipul "I wish i had an angel"?
Sau...nu îmi spuneţi că acele căni sunt doar de frumuseţe;de pus în vitrină,alături de balerina de porţelan şi de ciobănaşul fără oi!?

Ziceam şi eu aşa...
Ca o concluzie:lumea o ia razna rău de tot,rock-u' devine brand,peste un an o să-mi cumpăr şosete cu Nightwish şi cu Therion.

3 comentarii:

Grațiela spunea...

Stii de ce isi fac cani d-astea? De prosti :))))))

Ca sa arate cat sunt de fanatici :)

Am si eu o cana cu o vaca =)) Cred ca sunt fan....

raluca moraru spunea...

io am o cana cu elefant:>:)))

mey io am o problema...ce dracu are lumea cu rockul? saptamana asta 5 persoane m-au intrebat daca sunt "rocker":))) si dupa ce le-am zis ca da...se uitau ciudat rau la mine:-w. Incultii dracu`!

Gata de azi ascult numai Gutza! Ca sa multumesc lumea:>:-&~

Anonim spunea...

dar eu n/am nimic cu rocarii.eu insami ma declar bleaharita inraita. numai ca observ niste chestii cam aiurea la rockeri si le atrag atentia tocmai pentru ca imi pasa de imaginea lor(implicit si de a mea).de manelisti nu scriu,ca ii dispretuiesc prea mult si n/am de gand sa pierd timpul pentru a/i baga pe ei in seama.eu nu zic sa nu ne suparam si sa nu ne razvratim,dar las/o naibii,o putem face si fara a bea ceai,bere,votca,sau ce mai bem noi,din canile in discutie.e penibil rocarismul dus pana la absurd,mory.asa cred eu.
mai zic o data,sa se inteleaga:nu am nimic cu rocker/ii,din contra,am o parere buna despre ei,in general,numai ca uneori devin penibili.

gratiela,IUBESC VACILE!(melodia mea preferata e La Vaca Lola=)) uite inca un lucru pe care il avem in comun...:))
si sper ca nu ai dat comment pentru ca si eu am dat comment la tine pe blog.dupa cum am mai spus si in alte randuri,comentariile mele nu au rol de bumerang.