marți, 12 august 2008

Fiecare cu ce-l doare...(că e la modă să te doară)

Relativ noua mea supărare e faptul că nu găsesc tricouri cu formaţiile mele preferate.Deşi am colindat o grămadă şi-un morman de rock shop-uri,n-a fost chip să văd faţă de tricou cu band-uri gen Amon Amarth,Arch Enemy sau Neun Welten.De ce?Păăi,feţele tricourilor erau deja ocupate cu moacele membrilor unor formaţii precum Leagănul Murdăriei(Cradle of filth),Tokio Bordel sau mai ştiu eu ce.Ti-şorturile în cauză sunt purtate de cei din categoria "Cum poţi să fii şi prost şi rocker în acelaşi timp".Tricourile cu Metallica,Iron Maiden şi Megadeth aparţin "Rocker-ilor true născuţi peste noapte,care altă melodie de metal înafară de Nothing else matters n-au auzit."Nu vreau să generalizez,dar mă sperie îngrozitor numărul acestor gen de rock-eri.Din aceiaşi categorie,dar oleacă mai 'dark',sunt purtătorii de tricouri cu Epica,Burzum sau Dimmu Borgir(iar nu vreau să generalizez,da' mă trage -acu' Aghiuţă să înşir vreo 48734621762467 de nume d-alde d-ăştia...).Cât despre cei cu adevărat adevăraţi,care cu siguranţă depăşesc vârsta de 20 de ani,au loc în categoria "Nu contează ce porţi,important e ce asculţi".
Acum,poate vi s-ar părea că mă contrazic,spunând că rockerii adevăraţi sunt cei care ascultă rock şi metal fără a le păsa cu ce se îmbracă,când elementul principal al postului e un articol de îmbrăcăminte 'rocăresc',dorit cu ardoare de subsemnata.Dar eu nu mă dau nici true,că n-ai cum să fii true la cinşpe ani,nici fake,că nu ascult TH.Tot ce pot spune despre mine e că sunt un copil cu un moft nesatisfăcut.

Ideea pe care vreau să o subliniez este alta:se duce dracului rock-u',frăţicule,şi cu viteză îngrijorătoare,din moment ce nu găseşti un tricou cu cea mai mare formaţie de viking metal din lume şi te miri ca vita când dai de vreo ţoală cu Rhapsody,Mayhem,sau Paradise Lost.
Că eu nu vorbesc cili-şa dă formaţia dă la subsolu' blocului 12,ci dă nume dă valoare dîn metalu' universal.(sper să nu fie vreo formaţie de metal la subsolu' blocului 12...)
Bre,dacă e acuma să ne dăm treni flendi pă conducta cu proşti,io nu mă dau dăcât dacă îmi iau ti-şort cu Dani Jeg,pă spatele căruia să scrie roz,cu şvarovschi, că Dani Jeg e sou sexy.Na.

Niciun comentariu: