duminică, 31 august 2008

Operaţiunea "Zăpăcirea listei de mess"

lucruri oarecum banale se intâmplă şi nu plouă

am răcit pentru că nu plouă

nu mai plouă cu intrebări stupide

soarele izbeste cu monotonie

monotonie

din ochelari se sparg priviri

sirop de tuse pastile de tuşit

cărţi de dragoste dragoste de cărţi

şi totul e pus cu sus-n jos inclusiv susul e pus cu sus-n jos

oamenii intră ies sign in sign off

inima bate in off in off până la dezinstalare

maşina de călcat calcă in picioare cârpe

OAMENI BUNI MASINA DE CĂLCAT CALCĂ IN PICIOARE! cârpe

carpe diem cavete canem mai e un pic

pic pic pic

iar imi amintesc de ploaie

de cum plouă cu intrebari stupide :

Operatiunea "Zăpăcirea listei de mess"


Explicaţii:

explicaţie ideală:eram tristă şi deprimată şi cum din tristeţe se naşte artă-iote poeizia!

explicaţie realistă:încerc să surprind lucrurile cotidiene într-o lumină aparte.

explicaţie reală:după ce am pierdut timpul vreo jumate de oră pe mess,sâcâind o grămadă de oameni cu întrebări stupide,m-am apucat să scriu o poezie.că dacă n-are nimeni de gând să vorbească cu moi ,las' că vorbesc şi singură.

2 comentarii:

Dee spunea...

Vad ca mi-ai dat ignore desi nu mi-ai semnalat motivul.In fine, poezia asta suna ok. A bit weird dar la modul bun.Pot sa spun ca n-am mai auzit asa ceva [:))] Ah, e si foarte copilareasca de altfel.:)Me like it.

miru be spunea...

weird la modul bun?That is what being ODD means!;)) copilaroasa...vad ca a iesit ce mi-am propus,daca isi gaseste asemenea termeni descriptivi:)) aa check your mail;)