vineri, 8 august 2008

Conversaţie cu Trendul.*

Trendul:pss...,pssst!Ţţ!
măi
măăăi,miruna trezeşte-te
eu /
vorbesc singur aici...?
BUZZ!!!
Eu:???
cine eşti???
T:trendul.
Eu:iar tu!
T:măăăăi,miruna,ascultă-mă
Ar

trebui/ să fii olecuţă mai trendi mai roz mai sociabilă mai altfel

BUZZ!!!
Eşti
naşpetă varză old-fashioned
nesclipitoare mată out of trend
Propun să
intri în fashion

mergi la mall

...
Iar Eu l-am întrerupt şi am răspuns:prefer să
mă duc nabii pe cont propriu
şi o singură dată,
nu
odată cu moda
care
se duce dracului cu
fiecare sezon]


*post inspirat de un articol de-al Păpădiei Constipate,al cărei blog nu vi-l pot recomanda momentan,din motive subiective.

Later edit:blogul lu' Păpă.

Later edit mai târziu:blogu' lu' Păpă şi al lu' Penisica.

4 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

join the club! de cate ori nu m-a vizitat si pe mine trendu'. Dar eu : batman, batman=))=))
Si pana la urma cu batman am ramas, cu tricourile negre cu Dracula si evident, outta fashion. Mare dreptate ai! Mai bine 'naspeta' decat... fufeta:D

Papadia Constipata spunea...

Later edit:Nu-i doar blogu' meu:D

miru be spunea...

tu faci mişto?ţi-ai schimbat adresa blogului pentru trei zile,să mă pui pe tei beliţi,iar acum ai revenit la duda traseista???

Papadia Constipata spunea...

Nu! cross my heart and hope to fly^^!
Bre, daca duda s-a decis sa revina la prestatii online, eu ce sa-i fac?