duminică, 24 august 2008

Sunt o mare mare-filă.

Daţi-mi voie să inventez un nou cuvânt anapoda:mare-filă.Adică iubitoare de mare.Aşa mă caracterizez eu pe mine,după ce mă întorc,pentru a treia oară pe anu' ăsta,de la mare.Mai repede s-ar chema navetă ceea ce fac eu şi familionul meu,decât concediu.
Ar fi prea monoton să vă spui eu acuşi că m-am bronzat şi mai mult,m-am scăldat şi mai mult,am învăţat să număr în bulgară până la şase şi am reuşit să pronunţ corect cuvântul *pâine*,tot pe bulgărească.
O chestie oarecum interesant de povestit ar fi despre Festivalul Folcloric din Balchik,unde au participat formaţii de dans din ţări precum Israel,Grecia sau Rusia.Cunoscătorii în ale Mirunismului îşi pot da lesne seama că patru nopţi la rând am belit ochii la dansatorii şi cântăreţii de la festival,având în vedere luând în considerare pasiunea mea pentru muzica folclorică.M-am îndrăgostit,desigur-nu vă spun de cine,dar vă arăt la sfârşit.
Am vânat meduze albastre,am scărpinat toate pisicile care ne ieşeau în cale,ne-am certat cu bulgarii din camera alăturată,că trânteau uşile ca la balamuc, şi cam atât.
Îîîh, n-am povestit nimic de festival.Da' las' că pove în imagini.

Iorgus,din insula Corfu.Un dansator desăvârşit.


Genul de fată de care m-aş îndrăgosti dacă aş fi bărbat sau lesbiană.Rusoaică cochetă cu voce până la Dumnezeu.


Grecoaicele;)


Fetele din Israel.Toate cu părul ondulat:X:X:X


Gai din Israel.Mon Amour:))


Meduza.Meduzul cu care ar fi stat pe plajă buză-n buză lipseşte,din păcate.


Iai,ce-mi place,ce-mi place!


Leneşule!


Pozele de la spectacole nu au o calitate bună,având în vedere lumina nefavorabilă,faptul că cei de pe scenă au fost tot timpul în mişcare,şi nu în ultimul rând,jalnicul fotograf.

Niciun comentariu: