duminică, 1 iunie 2008

1 IUNIE!!!

În cei cinşpe ani de copilărie ai mei,n-am avut parte de un 1 iunie mai frumos ca ăsta!Am primit cel mai rulător cadou:o zi în oraş cu prietenele mele cele mai bune,Emma şi Bianca(sau Nicole,cum vreţi).A fosr suuuper,ne-am distrat grozav,în ciuda faptului că timp de vreo juma de oră am "alergat" după toalete,prin parc,întrucât nevoile fiziologice nu-mi dădeau pace.
Am sporovăit vreo 5 ore,despre şcoală,despre note,despre profi,despre colegi,despre cărţi,despre autori,despre noi,despre vedete şi alte nimicuri.Am bătut tot oraşul de la un cap la altul;la un moment dat ne înghesuisem la rând,pentru a intra la zoo,dar am renunţat la idee;am mâncat floricele şi am băut apă plată(nu le dau voie să bea acidulat =)) ),am râs ,ne-am prostit and other third grade stuff.Ca orice copii.
Pun şi o poză cu noi-în lipsa inspiraţiei,nu pot realiza o descriere amănunţită a zilei de azi...:

Celebra poză de grup,în care cel din mijloc ţine camera.De la stânga la dreapta,ne prezentăm:
bia ve,miru be,muski.
Trei figuri diferite,trei stări diferite,acelaşi suflet.

Sper că şi voi aţi petrecut frumos de Ziua Copilului.
Şi cu această ocazie,eu urez tuturor copiilor,fie ei punkeri,rockeri,emo, sau fără niciun Dumnezeu într-ale trendului, note mari,bursă dacă se poate,haine funcky,telefoane bengoase,chitări şucare şi ce îşi mai doresc ei!

Niciun comentariu: