duminică, 22 iunie 2008

Mi-am făcut cont pe TriluLilu.

De ce?Nu ştiu.Fie pentru că m-a înnebunit prietena mea cea mai bună vorbindu-mi despre site,fie pentru că şi domnu Hegheş recomandă tot timpul muzică bună luată de acolo(iar eu cum sunt un extra mega giga peste măsură fan Hegheş,ar fi chiar aiurea să nu am!),ori pentru că am găsit acolo o poză cu buletinul lui Hitler,sau-pur şi simplu-din plitciseală,cert e câ am cont.Şi că am uploadat o poză şi o melodie.Trendy,ha?

Aşa că acum pot face şi eu recomandări muzicale,din pleistul meu,desigur.Dar dacă nu vă place metalul,v-aş sugera să nu ascultaţi.
Deocamdată,recomand prima melodia uploadată de mine şi anume Deadly Sinners,de la 3 Inches of Blood.


2 comentarii:

Dee spunea...

Imi place metalul[si heavy metal ca formatia asta..ma rog eu prefer imbatranita Metallica] dar nu-mi place melodia asta.Multzam de recomandare anyway.
Trilulilu e un youtube romanesc.Incetul cu incetul se apropie de youtube'ul strain.Mai ales ca acum a aparut facilitatea sa filmezi si apoi sa te uploadezi direct de la webcam.[© youtube]
Imi place ca gasesc chestii faine romanesti si daca scrii un mesaj vreunui user sa-ti trimita o melodie chiar ti-o trimite.[bine, poate mai sunt si exceptii dar pe youtube sunt mai multe exceptii decat aia care iti dau :)) ]
Ah si mi-e simpatic crocodilul. :D

miru be spunea...

ia,văd că avem cunoscători în materie de.am observat şi eu că site-ul e făcut după modelul youtube.până şi aşezarea în pagină:)),dar au chestii mişto.
merci pentru părerea sinceră în legătură cu melodia.apreciez.