luni, 30 iunie 2008

Balchik.

(I)

linişte-apă-mare-nisip-calm-litere chirilice-aer vechi-piatră de Balchik-pisici-lemnul domnului-vise-zăpuşeală-pescăruşi-bătrâneţe-golf-dig-străduţe-faleză-rock-linişte-rock
-linişte-rock-pauză-noi-bere-romantism-apus-băncuţe din piatră-străduţe din piatră- noi din piatră-statuile din noi-inimi-vegetaţie-calcar-mentă-mâncare-zdesî i tam-stânci-austeritate-boem-teiteiteitei-şi miros de tei-şi de trandafir-săpun de plante-glume-bulgarski-rumânişi-scoici-plictis-linişte-linişte-linişte-longevitate-Eu.

(II)Ştiaţi că...:
  • numai femelele calcan au icre,masculii au ţuică la cap?;
  • cu 3leva mănânci o delicioasă ciorbă la grătar?;
  • poţi bea bere Kamelitza şi Şomelci?;
  • trecând printr-un orăşel din Constanţa,vezi că oamenii au votat primarul Sărăcilă(he he,la pariu că peste câţiva ani se va vota şi primăriţa Belea?)?;
...la Balchik se găsesc dinţi de crocodil cu perucă?;
...Turnul Eiffel s-a mutat la Nisipurile de Aur?;
...Profu de mate s-a vopsit verde şi s-a ascuns în nisip?;

...în Balchik ţi se urează "La mulţi ani!" chiar dacă nu e ziua ta?;

...ăăă???

(III)

Valurile iubăreţe erau dornice a ne lua în braţele lor albe şi spumoase.Se pierdeau complet în îmbrăţişarea lor,uitând că noi suntem oameni,că nu avem branhii şi prin urmare,nu ne putem lăsa iubiţi sub apă prea mult timp.Cu toate astea,le-am întors şi noi gestul de afecţiune,aruncându-ne cu dăruire în norii lichizi.În acele clipe,marea ne-a iubit mai mult decât ar fi putut iubii curenţii calzi,peştii şi nisipul.În acele clipe ,NOI am fost marea.

/e bine?-nu,nu e bine,căcător sfârşit!slab post!-hai,fifi!-ţi-au furat valurile ideile!-ba nu,mi le-au mâncat furnicile.scrie tu unul mai bun.-ok,o să scriu.următorul post e al meu.-ok,să te văd.-hi hi,eu rulez blogul ăsta,nu tu.-dar blogul nu-i deloc rulător.-o să fie.de la postul următor încolo.lasă totul în seama mea ,miru be./*

*Sfârşitul sfârşitului e mai telenovelistic decât îmi puteam închipui.

Un comentariu:

Dee spunea...

Imi place asta ultima cu pizze :)))