duminică, 8 iunie 2008

Sibiu.

It says home is where your heart is and my heart is in Sibiu.

Am vizitat weekendul ăsta Sibiul şi n-am cuvinte să descriu ce frumos e!Străzile medievale din oraşul vechi,,clădirile vechi de mai bine de 100 de ani,bisericile romano-catolice,piaţa mică,aerul,ploaia,pasajele,gangurile...totul e încântător!Până şi oamenii par a face parte dintr-un decor medieval;tipii pletoşi şi sibiencele "odd"(nu există un termen descriptiv mai nimerit) dând impresia că au "sărit" dintr-un cântec de la Haggard.(Scuzaţi comparaţia şi descrierea săracă a acestiu oraş minunat.)
Trăiesc cu speranţa că voi ajunge acolo cât mai curând,cât mai singură(să nu mă mai bâzâie nimeni la bibilică) şi că voi petrece cât mai mult timp în acel loc desprins din timp,paralel cu oamenii,cu viaţa şi cu tot ce e lumesc.



Cu Ioana:

Primăria din Sibiu:

Biserica greco-catolică:

Gang:








p.s.Sunt fotograf amator şi habar n-am de vreun truc fotografic.De-asta au iesit banal.

Un comentariu:

Dee spunea...

Chiar e superb acolo...O data in viata am fost dar pe atunci nu stiam eu de admirat frumusetile orasului :(. Oricum, e cel mai frumos oras.
Ah si Sighisoara. Asa ca decor ma refer. :) Super.