luni, 16 iunie 2008

Îmi pare cu aim sori.

Se pare că în ultimul timp am supărat o grămadă de lume,fapt ce îmi provoacă "muşcări" în suflet. Până o să-mi ies din starea asta "excrecabilă" şi o să REdevin acea Mirună cu REmuşcări, am hotărât să-mi cer scuze public,faţă de toţi cei pe care i-am supărat.(Bineînţeles,am fost oarecum somată să fac asta, de către o prietenă ofensată de "sinceritatea mea brutală până la nesimţire",însă detaliile de acest gen nu prezintă importanţă)
Aşadar,
-îmi cer scuze faţă de Lisa,pe care am făcut-o "vacă încălţată",deşi luasem la cunoştinţă mai devreme că ea nu merge niciodată încălţată la păşune;
-îmi cer scuze faţă de Oana,pentru că i-am zis că face nişte poze oribilant de îngrozitoare,dar dânsa ştie că expresia menţionată mai sus e preferata mea,aşa că ar putea să o ia ca pe un compliment;
-îmi cer scuze faţă de Ioana,căreia i-am violentat podoaba capilară când am fost în excursie la Sibiu.Să ştii,Ioana,că nu a fost pentru că mi-ai spus că am voce de betonieră,ci pentru că TU ai o voce de betonieră,care mă scoate din sărite.
-îmi cer scuze faţă de Ozi că nu citesc manga.Şi nu o să citesc vreodată.
...Şi nu în ultimul rând,îmi cer scuze că nu simt nevoia să-mi cer scuze şi că nu regret că am scris această idioţenie.

p.s.După cum v-am obişnuit,nimic din ce am scris aici nu e real.

Un comentariu:

Dee spunea...

Hai ca I like :)))